نظارت بر تورهای گردشگری کرمانشاه افزایش می‌یابد

معاون گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری جلسه کمیسیون رسیدگی به شکایات تورهای گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد و اعلام کرد که نظارتها بر این حوزه به منظور تضمین حقوق گردشگران و ارتقای کیفیت خدمات تشدید شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا، فهیمه روشن امروز دوشنبه ۲۰ مردادماه، اظهار کرد: در جلسه کمیسیون رسیدگی به شکایات تورهای گردشگری، علاوه بر بررسی دقیق مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی گردشگران، تاکید ویژه‌ای بر رعایت قوانین و مقررات گردشگری انجام شد.. 

معاون گردشگری استان کرمانشاه، افزود: بر اساس قوانین جاری، مسافران موظف به رعایت شئونات اسلامی، داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار و پیروی از دستورالعمل‌های راهنمای تور هستند و کارگزاران نیز ملزم به ارائه برنامه‌های دقیق سفر و اطلاع‌رسانی به موقع به مسافران هستند.

روشن با تاکید بر لزوم افزایش نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و تورهای گردشگری در استان کرمانشاه، تصریح کرد: برای اجرای قانون و حمایت از حقوق شهروندان، با متخلفان در چهارچوب قانون برخورد جدی می‌شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف اصلی این اقدامات ارتقای رضایت گردشگران و ترویج گردشگری پایدار و قانونی در استان است، تصریح کرد: بازدیدها و نظارت‌های مستمر پس از ثبت شکایات در سامانه رسمی ادامه دارد و واحدهای متخلف پس از تذکر و اخطار، در صورت تکرار تخلف به مراجع انتظامی و تعزیرات معرفی خواهند شد. 

در این جلسه کمیسیون رسیدگی به شکایات دفاتر و تورهای گردشگری استان کرمانشاه، دو شکایت را مورد بررسی قرار داده و هر دو تور گردشگری با اخطار و تعهد، موظف شدند نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کرده و تخلفات ذکر شده را تکرار نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404052001268
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha